повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, а саме:
• одноразова продукція
• пензлики та набори пензликів
• пилочки, бафі
• манікюрний інструмент
• лаки та гель-лаки
• акційні та уцінені товари
Такий товар можна повернути лише по причині браку або ж не відповідності до замовлення.
Обміну та поверненню підлягає лише новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, збережено: комплектація і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування і покупець має оригінал документів, який підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право на відмову покупцеві у обміні чи поверненню товару.
Забираючи товар з відділення Нової пошти Ви автоматично погоджуєтесь з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку перед працівником поштового відділення або ж кур’єра.
Як відбувається процедура обміну та повернення товару?
Техніка належної якості, яка експлуатувалась - не підлягає поверненню та обміну.
Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка експлуатувалась:
1. Клієнт заповнює форму.
2. Повертає товар у Beauty Lady ( за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару проводиться діагностику.
3. Якщо при діагности