Продавець Beauty Lady розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1522 відгуків
Міжнародна доставкаДетальніше

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (67) 116-45-00
+380 (97) 719-73-64
Матеріали Premium класу для твого манікюру та педикюру
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаДоставка Укрпоштою з понеділка до п'ятниці о 15.00.
  • Нова ПоштаДоставка Новою поштою з понеділка по п'ятницю о 16.00. У неділю відправка об 11 годині ранку. Якщо оплата поступає до 15.30 - відправка одразу ж в цей день.
  • СамовивізНаш склад знаходиться за адресою вул. Богдана Хмельницького 2 г смт. Теофіполь Хмельницька обл. Тому Ви можете оформити самовивіз та забрати замовлення у нашому складі з понеділка по п'ятницю з 8 до 17 год.
  • Міжнародна доставкаЯк оформити міжнародну доставку ? Якщо у Вас немає українського номера та адреси ?! Все просто - вводите наші дані і в коментарях вказуєте Ваш номер міжнародний, по якому ми можемо з Вами зв’язатись для уточнення деталей. Обов"язково напишіть нам у будь-який месенджер. ( +380977197364 Нова пошта М Хмельницький Склад 1 ) Нам головне бачити Ваше замовлення та змогти зв’язатись ! Все решту ми узгодимо по телефону! У нас є два варіанти доставки за кордон: Перевізником  Ви можете одразу оформити замовлення на дані перевізника та вказати в коментарях свій номер для уточнення по замовленню. Або ж у нас є своя база перевірених перевізників по усій Європі. Укрпоштою Прописуйте в доставці ( +380977197364 Нова пошта М Хмельницький Склад 1 ) А міжнародну адресу в коментарях або ж просто залишіть Ваш номер, щоб ми могли зв'язатись. Також ми пропонуємо послугу посилки з України. Якщо ви хочете дозамовити щось або ваші рідні хочуть відправити вам щось, ми без проблем отримаємо вашу посилку і відправимо все разом. Це допоможе вам економити час і зробить процес доставки більш зручним. Ми раді бути корисними і надавати якісні послуги наши клієнтам! Якщо у Вас є будь-які питання або ж Вам потрібна допомога, ми з радістю допоможемо  Instagram (@beautylady.com.ua)  Viber за номером телефону +380977197364

Способи оплати

  • Пром-оплатаВи оплачуєте товар сервісу Пром, оплата заморожується, допоки Ви не заберете посилочку з пошти. Якщо Ви відмовитесь від посилочки на пошті, Ваша оплата автоматично повернеться Вам на карту.
  • Оплата за реквізитамиОплата товару здійснюється на рахунок ФОП.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Післяплата

Гарантія:

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, а саме:

• одноразова продукція
• пензлики та набори пензликів
• пилочки, бафі
• манікюрний інструмент
• лаки та гель-лаки
• акційні та уцінені товари

Такий товар можна повернути лише по причині браку або ж не відповідності до замовлення.

Обміну та поверненню підлягає лише новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, збережено: комплектація і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування і покупець має оригінал документів, який підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право на відмову покупцеві у обміні чи поверненню товару.

Забираючи товар з відділення Нової пошти Ви автоматично погоджуєтесь з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку перед працівником поштового відділення або ж кур’єра.



Як відбувається процедура обміну та повернення товару?


Техніка належної якості, яка експлуатувалась - не підлягає поверненню та обміну.

Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка експлуатувалась:
1. Клієнт заповнює форму.
2. Повертає товар у Beauty Lady ( за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару проводиться діагностику.
3. Якщо при діагностиці виявлено заводський брак – клієнт має право на гарантійний ремонт.
4. Якщо брак не виявлено, виконується ремонт техніки.
Повернення техніки, котра не експлуатувалась, можлива протягом 14-ти днів при наявності чеку/видаткової накладної і всієї комплектації. Відправлення товару відбувається за рахунок клієнта.

Покупець може розраховувати на гарантійний ремонт у випадку :
• товар придбаний у магазині Beauty lady.
• на товар встановлений гарантійний термін (термін вказаний на сторінці товару).


Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка не експлуатувалась:

1. Клієнт заповнює форму.
2. Клієнт повертає товар у Beauty Lady ( за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару проводиться діагностика.
3. Відправляємо новий товар належної якості (вся техніка перед відправкою перевіряється). Тому переконливе прохання - перевіряти техніку на поштовому відділенні при працівнику чи кур’єру.

Міжнародна доставка

Ми знаємо, що наші майстри найкращі в світі і те, що зараз розкидані по усій земній мапі. Тому повідомляємо, що наш магазин Все для нігтьового сервісу Beautylady.com.ua відправляє Ваші замовлення по всьому світу. 

Є 2 варіанти доставки закордон

  • Перевізником
  • Укрпоштою

У нас є своя перевірена база перевізників по всій Європі!!
Також ми працюємо зі службами, яку передадуть посилку Вам прямо у руки. 

Щодо Укрпошта -у наших менеджерів завжди є актуальний прайс на тарифи пошти.

Способи пересилання:

  • Авіа 

  • Hаземний

Також у нас є послуга посилка з України. 


Ви можете дозамовити щось або ж Ваші рідні хочуть щось передати-ми без проблем отримаємо Вашу посилку та відправимо все разом! 
Для економії Вашого часу та зручності !

 

ОПЛАТА ТОВАРУ

  • Готівкою або банківською карткою в отдениях при доставці поштою.

  • Наложений платіж Новою Поштою та Укрпоштою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner