Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, а саме: • одноразова продукція • пензлики та набори пензликів • пилочки, бафі • манікюрний інструмент • лаки та гель-лаки • акційні та уцінені товари Такий товар можна повернути лише по причині браку або ж не відповідності до замовлення. Обміну та поверненню підлягає лише новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, збережено: комплектація і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування і покупець має оригінал документів, який підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право на відмову покупцеві у обміні чи поверненню товару. Забираючи товар з відділення Нової пошти Ви автоматично погоджуєтесь з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку перед працівником поштового відділення або ж кур’єра. Як відбувається процедура обміну та повернення товару? Техніка належної якості, яка експлуатувалась - не підлягає поверненню та обміну. Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка експлуатувалась: 1. Клієнт заповнює форму. 2. Повертає товар у Beauty Lady ( за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару проводиться діагностику. 3. Якщо при діагностиці виявлено заводський брак – клієнт має право на гарантійний ремонт. 4. Якщо брак не виявлено, виконується ремонт техніки. Повернення техніки, котра не експлуатувалась, можлива протягом 14-ти днів при наявності чеку/видаткової накладної і всієї комплектації. Відправлення товару відбувається за рахунок клієнта. Покупець може розраховувати на гарантійний ремонт у випадку : • товар придбаний у магазині Beauty lady. • на товар встановлений гарантійний термін (термін вказаний на сторінці товару). Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка не експлуатувалась: 1. Клієнт заповнює форму. 2. Клієнт повертає товар у Beauty Lady ( за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару проводиться діагностика. 3. Відправляємо новий товар належної якості (вся техніка перед відправкою перевіряється). Тому переконливе прохання - перевіряти техніку на поштовому відділенні при працівнику чи кур’єру.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.